top of page
  • Writer's picture רצ'ה ברק

אני בטוחה שתדע לדמיין בקלות את התחושה "שהגעתי סוף סוף הביתה".

שאתה יודע שחללים מסודרים, אסתטיים ומעוצבים , משנים לגמרי את שביעות הרצון שלך, את מצב הרוח ומעוררים את הרצון לבלות יותר בבית , בחיק המשפחה.

כדי שפתרון הדיור שלך יהפוך באמת לבית, הוא צריך להתאים לסגנון החיים שלך, שיהיה באמת הגיוני עבורך, שיהיה בשבילך המקום בו נוצרים סיפורי חיים וזיכרונות חדשים.

כמומחית בתכנון פנים וליווי של בונים ומשפצים של צמודי קרקע במרחב הכפרי, ראיתי במו עיניי, מה שהמחקרים מוכיחים: שאיכות עיצוב הפנים של הבית משפיע ישירות על הבריאות ועל מצב הרוח, לאורך זמן.


אני מאמינה בנוסחה פשוטה:

ככל שתשפרו את איכות החלל שאתם מבלים בו, תטפחו אותו ותתנו לו את תשומת הלב הראויה לו- כך ישתפרו איכות החיים שלכם, תרגישו טוב יותר, שמחים יותר ושבעי רצון, והזמן שתבלו בבית, יהיה יותר נוח, יותר נעים ומהנה.

אם הבית שלך לא מעניק לך את הנוחות שאתה זקוק לה, רמת הסיפוק יורדת מדי יום, עד כדי השפעה שלילית על הבריאות ועל מצב הרוח, ויגרום לך להרגיש מתוסכל ומצוברח.

הרעיון הוא פשוט: לבצע את התאמה בין מה שאתה יכול להשיג לבין מה שאתה רוצה להרגיש.


המשימה שלי כמעצבת, היא לעזור לבני אדם להשיג את הבית שהם חולמים לבנות, כדי שיהיה הכי יעיל ונוח ומתאים לסגנון חיי המשפחה וליצור יחד איתה, את הבמה המושלמת לביטוי עצמי, ליצירת זיכרונות והיסטוריה המשפחתית.


ברגע שמשקיעים בבית, אנחנו מעריכים את עצמינו יותר, והחיים שלנו מקבלים מימד עמוק נוסף של סיפוק.

אני יודעת כמה תרמתי לבני האדם בעזרת עיצוב, ראיתי את זה עשרות פעמים.

אני מאמינה שביתו של האדם הוא לא רק פתרון דיור או מרחב פרטי בעל 4 קירות, הוא במה לביטוי עצמי, הוא קן ומבצר, הוא מקור לגאווה וסיפוק, הוא נותן הגנה ומקלט, נוחות ורווחה.



זה מעבר ל"בית יפה", זאת הסביבה בה אתם מגדלים ילדים בריאים ושמחים, הוא המקלט בו מטפחים את המשפחה, זה המקום בו אתם נהנים מהזמן הפנוי שלכם, נחים ומתמלאים באנרגיה ליום חדש, זה רעיון ותכנית נכונה וזורמת, זאת נוחות והאפשרות לחיים טובים יותר, איכותיים יותר.

בית נכון מעודד יצירתיות וביטוי עצמי, מחזק את הקשרים בתוך המשפחה, משפר את מצב הרוח. כשהבית מספק את הצרכים שלכם ושל סגנון החיים שלכם אתם תרגישו "סוף סוף בבית".

  • Writer's picture רצ'ה ברק

Updated: Dec 10, 2019


נעים מאוד

אני רצ'ה (גבריאלה) ברק, בעלת סטודיו עצמאי לעיצוב ואדריכלות פנים. בעלת ניסיון רב של תכנון ועיצוב של יותר מ-7500 מ"ר בעשור האחרון של בתי מגורים, עסקים, מסעדות ומרפאות. גדלתי במטרופולין ענק ובגרתי בכפר. אני מוצאת השראה ויופי בטבע שסביבי, ובטבע בכלל, מהרכבם של מולקולות ובעלי חיים שלמים ועד ריח הפרדס, רכות פרחי הכותנה או חספוס שיבולי החיטה.

עיצוב ואדריכלות הם עבורי אהבה ראשונה וקריירה שנייה.

לאחר קריירה ענפה בתחום הגנטיקה של בעלי חיים, בה הייתי מוקפת מספרים ונוסחאות, חוקרים וחקלאים, החלטתי לעזוב הכל, משרה טובה, תנאים מעולים, סטטוס והכרה מקצועית, ולחזור לתשוקתי הראשונה והראשונית: עיצוב ואדריכלות. החיים קצרים ורצוי לעסוק במה שבאמת מסב לנו אושר. כל פרויקט מתחיל ברעיון, בחלום, בשרטוט... זהו חזון שקושר סגנון, אישיות, אווירה ואמירה אישית.

אני אשתף אתכם בבלוג הזה במקורות השראה שלי, טיפים לעיצוב הבית, הטרנדים הכי חמים, פרוייקטים DIY שכל אחד יכול לעשות, ובכלל, מלא תוכן מעניין על עיצוב, אומנות, בנייה וטכנולוגיה.

אם מרגש אתכם לדמיין את זה- דמיינו איך זה לחיות בזה



bottom of page